2012. július 19., csütörtök

Pöttyös csodák

Kinek mi jut az eszébe, ha meghallja azt a szót, hogy "pöttyös"? Talán a piros pöttyös labda, a katicabogár, kicsi gombácskák, kiegészítők, dekorációk, esetleg a Túró Rudi? Számtalan dologra gondolhatunk ugyanis nagyon aranyos, kedves kis motívum, amely rengeteg dolgon megmutatkozik. Összegyűjtöttem pár pöttyös képet, valamint saját fotókat is csináltam a témával kapcsolatban. :)


Előző bejegyzésemhez kapcsolódóan itt van egy csodaszép ágynemű. Ahogy a képen is látszik, használjuk bátran a pöttyös-kockás kombinációt, ugyanis nagyon jól mutat együtt.


Csodaszép, vidám és színes. Ez a 3 szó ugrott be rögtön a kép láttán a párnákról. Hasonló kapható az IKEA-ban nagyon jó áron.


Ki mit varrna ezekből a kis pöttyös anyagokból? Ágyneműt, párnát, asztalterítőt, köténykét, esetleg függönyt? Nekem jöhet mind :)


Itt is van az asztalterítő, csodálatos. Igaz, a férfiak egy barbiházban éreznék magukat vacsora közben :) Talán, ha a fal nem lenne rózsaszín és picivel több zöld kiegészítő lenne a rózsaszín mellet, mindkét fél igényeit kielégítené :).


Jöhet egy két konyhai kiegészítő. Zöld, kék és rózsaszín, a kedvenc színeim.


Az edényfogó kesztyűt ide nekem, gyönyörű.


Fém kis pöttyös dobozkák. Tárolhatunk benne kakaót, műzlit, kávét, lisztet, cukrot, szóval bármit :)





Pöttyös terítékek. Nyárias hangulatúak, színesek, kerti partikra is tökéletesek. Az evőeszközök és a muffinpapírok a kedvenceim.

Saját képeim a témával kapcsolatban:



A Rossmannban találtam rá erre a kis pöttyös dobozos papírzsepire. Szerelem volt első látásra, nem hagyhattam ott. :)


Katica és gomba, ez is eszünkbe juthat a pöttyösről. Szeretem egyedivé varázsolni a szobanövényeimet. A gombácskák minden növényemben megtalálhatóak, nagyon kedvesek és ötletesek. A virágos díszen pedig láthatjátok a zöld és a kockás motívumokat, amelyek tökéletesen passzolnak egymáshoz.


Ezt a cicás kis pöttyös csengettyűt a Balatonon vettük egy nyaralás alkalmával. A konyhánkat díszíti :)


A pöttyös motívum nem csak a dekorációban, lakberendezésben, hanem az öltözködésben is megjelenhet. Nekem is van pár ilyen darabom. Zöld, valamint kék nyári felsőcske látható a képen, fehér pöttyökkel. A melltartó új szerzemény, egyszerűen imádom. :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése