2012. július 18., szerda

Egy kis otthoni teszek-veszek

Ma elég tartalmas napom volt. Nagytakarítást csináltam, ami nem is olyan meglepő főleg a páromnak, hiszen mindig azt mondja, hogy rendmániás vagyok. De ez van, szeretem a rendet, szeretek pakolászni, és igen, szeretek takarítani, amit szerintem kevesen mondanak el magukról, számomra ez is egyfajta kikapcsolódás. Természetesen jutott idő egyéb dolgokra is... :) Pakolászás közbe csináltam pár képet, így bepillantást nyerhettek a mi kis lakásunkba. A fotók, a tegnapi 2 bejegyzésemhez is kapcsolódnak. :)


Imádom a nyári reggeleket, nagyon kellemes idő van ilyenkor. És ha tehetem, és éppenséggel nem vagyok késésbe sehonnan, kiülök az erkélyünkre és elszürcsölgetem a reggeli cappucinomat, ez ma is így történt.


Az erkélyünk falát díszíti ez a kis lámpás, amibe gyertyát szoktunk gyújtani esténként, a láng még széles időben sem alszik ki, ugyanis az oldala üvegből van, nagyon hangulatos. A kis kék madárkás függődíszt is imádom, gyönyörűen van megcsinálva, és nagyon szép hangja van, ha a szél fújja.


Ezen a képen jobban lehet látni, milyen szép mintája van. 3 madárkából áll, a felső ilyen szép indamintás, a középső fehér pöttyös, az alsó pedig kockás :)




A reggeli kis lustálkodás meg is volt. Utána "belecsaptam a lecsóba". Van egy tendenciám miszerint a takarításban haladok. Először a konyha, hiszen ott sok időt töltünk, utána fürdőszoba, Wc, hálószoba és végezetül a nappali. A kedvenc tisztítószerem a Frosch Levendel, nekem nagyon bevállt, minden makacs szennyeződést eltüntet és még az illata is nagyon kellemes.


A konyhapultunk csillog-villog. Itt látható az én kis Levendulás fakanáltartóm, amit a páromtól kaptam. Annyira szép, hogy ha nem is használom, akkor is kint van a pulton. Imádom a levendulás kiegészítőket, szerintem nagyon nőiesek és kifinomultak.


Mondtam én, hogy imádom a levendulát :) Ezt a kis szárított csokrot, egy nagyon szép lakberendezős boltba vettem, hozzá illő masnival díszíti a konyha ablakunk párkányát. Az illata pedig isteni.




A szárított levendulacsokor mellett ez a kis függődísz ékesíti még a konyha ablakot.


Késő délutánra végeztem is a takarítással. És hát mit is kívánhat egy nő jobban annál, mint hogy megkérdezze a párja tőle, hogy süssön e neki palacsintát?! Szeret főzni (és tud is!) és isteni palacsintát csinál, így természetesen nem mondtam nemet :) Még sült a palacsinta addig én szépen megterítettem a kis erkélyünkön. Láthatjátok, hogy nem nagy, de ahogy a tegnapi bejegyzésemben is írtam, megpróbáltuk kihozni belőle a legtöbbet és sikerült is. :)


A teríték közelebből. Még ezt a pici asztalkát is fel lehet dobni valamivel. A kis sárga virágocskákat egy hobby boltban vettük, ami tökéletesen illik a zöld szalvétákhoz.
A palacsinta isteni volt. És a napunk egy kiadós esti kutyasétáltatással záródott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése