2012. július 20., péntek

Kék & Zöld

Vacsorához készülődtünk a párommal és mivel szerencsére ma is csodálatosan szép, meleg napunk volt, a "Hova terítsek meg?" kérdésre, az "Erkélyre" választ kaptam. Zöld és kék színekben terítettem meg az asztalkát, és közben ihletet kaptam, hogy ez lesz az új témám a blogomon. Régebben talán ezt a 2 színt nem tudtuk volna elképzelni egymás mellett, valahogy nem fért össze. Ma már egyre nagyobb "divat" lett, szívesen használják ezt a kombinációt a textíliákon, de akár még egy esküvőn is. Nézzétek a képeken.... :)


Itt van a mi kis asztalkánk, amely kék és zöld színben "várja a vacsorát" :). Hogy tetszik a szalvétánk? Szerintem nagyon gyönyörű, magában is egy dekoráció.


Nagyon egyszerű ez a teríték, de mégis színes és hangulatos. Az alma, mint dekoráció talán soha nem jutott volna eszembe, de valljuk be, nagyon ötletes.


Igazi tengerpart hangulatú asztalka. Az asztal közepére nagyon szép dekorációt készítettek. Átlátszó váza, egy szép gyertya, a tengerpartról egy marék homok, a vízből egy-két kagyló és kész is. Akár még souvenirnek is tökéletes.


Sütizős kerti partira, az önkiszolgáló asztalka is tündökölhet ebbe a két színben.


Fehér kanapénkat is feldobhatjuk kék és zöld párnákkal, máris más lesz a stílusa.



Ez a díszpárna a kedvencem. :)


Ezt a képet már régebben lementettem a szőnyeg miatt. Lehet, hogy focista a férfi a lakásban, és még este is a műfüvön akar lépkedni. :) Mindenesetre ötletes. A hálószoba pedig passzol a témához, itt is szívesen használták ezt a két színt.


Nagyon tetszik nekem ez az ágyikó. A kék kockás párnák és az ágytakaró főleg. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése