2012. július 27., péntek

Befőttes üveg dekoráció saját kezűleg

Tegnap készítettem egy bejegyzést arról, hogy mit is kezdhetünk az üres befőttes üvegeinkből. Nekem is összegyűlt pár darab, aztán ötleteket keresgéltem. Be is mutattam Nektek, most pedig megmutatom, hogy milyen lett az én kis dekorációm.


Az erkélyre készült. Sima befőttes üveget tekertem körbe egy szép szalaggal, a végét összeragasztottam. Az üvegbe dekorkövet szórtam, valamint szárított rózsaszirmokat  ( a rózsát a páromtól kaptam, így emlékezetes darab), a közepére pedig egy kis mécses és kész is. A maradék szalagból pedig készítettem egy masnit, ami a kis virágunkat dekorálja.


Közelebbről. A szalagot a KIK-ben vettük. :)


És az új szalvétánk is "megmutatja magát" :) Imádom a muffint, valamint a muffinos kiegészítőket, dekorációkat, tervbe van véve róla is egy-két bejegyzés. :)


Minden este ha tehetjük, elmegyünk a párommal biciklizni. Ma sem történt másképp. Ha hazaérünk utána pedig kiülünk picit "hűsölni" az erkélyre. Ez ma is így történt. Az új mécsest is meggyújtottuk, nagyon hangulatos volt :)


Egy kis reklám... :) A kedvenc italunk sem hiányozhatott :)

Jó éjszakát és szép álmokat Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése