2012. július 26., csütörtök

Befőttes üveg dekoráció

Azon gondolkodtam ma, hogy mit is csinálhatnék a befőttes üvegeinkből. Ugyanis már van egy csomó üres amiket nem dobtam ki, csak gyűlnek a szekrényben. Valamiféle dekorációra gondoltam, utána is néztem és remek ötleteket találtam. Nem is gondoltam volna rá, hogy miket is lehet benne tárolni, mire is lehet használni és milyen szép kis dekorációk születhetnek belőle. 
Holnap neki is látok, a kész művekről majd töltök is képeket. De addig nézegessétek Ti is a képeket, gyűjtsetek ötleteket, van bőven. :)




Tárolhatunk bennük írószert, gyöngyöket, szalagokat, dekorációs kellékeket.... stb.


Fürdőszobába is tökéletes a pipere dolgoknak.



Konyhába a fűszereknek vagy tésztáknak.


Növényeket is ültethetünk bele.


Perselynek is tökéletes.




Vágott virágot is rakhatunk bele, használhatjuk vázának. Csak egy kicsit ki kell dekorálni. :)






Gyönyörű mécsestartók készülhetnek belőle. Én is valószínűleg ezt fogom csinálni belőlük, már van egy két ötletem, de az maradjon titok. Majd ha elkészült, mutatok képeket.




Akár még ajándéknak is tökéletesek. :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése