2012. július 29., vasárnap

Country hálószoba

Én már nagyon elálmosodtam. Tartalmas napom volt, sok mindent belezsúfoltam. Holnap pedig hazautazom a szüleimhez, vidékre. Elég távol élek tőlük, 310 km vár rám holnap, így nem tehetem meg, hogy bármikor csak "hazaugrok". Hiányoznak azért, hiába a saját életemet élem már. A mama főztje, az ölelésük, az esti beszélgetések, a vasárnapi ebédek. A vidéki élet teljesen más, mint a "nagyvárosi", ezt tudja mindenki, talán nyugodtabb, nincs akkora pörgés. De ahol én éltem, ott nehezebb megélni, kevesebb a munkalehetőség. Éreztem, hogy lépni kell, ha olyan életet szeretnék amilyenre vágyok.És léptem. Nekem már itt van a kis családom, a párom és a kiskutyám, ami mindent feledtet, akiket nem adnék fel semmiért és akik boldoggá tesznek.

A vidékre és az éjszakára ráhangolódva hoztam Nektek pár képet country stílusú hálószobákról, holnaptól már én is hasonlóban fogok aludni. :)
























Jó éjszakát és szép álmokat mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése