2012. július 19., csütörtök

Édes álom

Biztosan ismeri mindenki azt az érzést, amikor egy fárasztó nap után veszünk egy forró fürdőt, majd belebújunk a pihe puha meleg ágyikónkba, az érzés néha felbecsülhetetlen :) Tegnap lecseréltem az ágyneműket, és egy pár percig gyönyörködtem is benne. Nagyon fontos számomra, hiszen egy szépen, ízlésesen megterített ágyikóba szívesebben bújik be az ember, mint egy szedett vetett valamibe. A párommal szeretjük a színeket, ez a lakásunkban is megmutatkozik, ugyanúgy, ahogy az ágyneműinken is. Persze nem össze- vissza használjuk őket, hanem szépen, ízlésesen. A pamut anyagot szeretjük, a krepp és a szatén ágynemű kizárt számomra. Az utóbbi nagyon szép, de mindig kicsúszik belőle a paplan, és nem arra akarok felkelteni egy szép álom közepette, hogy meg kell igazítani.
Hoztam is pár képet a témával kapcsolatban, nagyon kis vidám színes ágyneműket találtam.


Igaz, hogy milyen szép? Színes, de ízléssel. 


Gyönyörű és romantikus. 2 oldalas ágynemű, én is nagyon szeretem, hiszen praktikusak. Egy, de mégis kettő :) A párnákat imádom.


Melyik nő ne szeretné a lila színt? Én egyszerűen imádom,ez az ágynemű is megfogott. A párnák is tökéletesen passzolnak hozzá.


Nagyon eltalálták. Nekünk is van hasonló, fehér alapon, színes minták. Erre szokták azt mondani, hogy "Egyszerű, de nagyszerű".


Nyárias és nőies. Szívesen lustálkodnék itt egy-egy nyári délután.


Gondoltam ám a gyerkőcökre is. Nekik is hoztam pár ötletet. Csíkok, pöttyök és dínók, minden megtalálható ezen az ágyneműn. Kissrácoknak tökéletes :)


Igazi csajos szoba, gyönyörű 2 oldalas ágyneműkkel, párnákkal, ágytakarókkal és színekkel. Az ágy alatti tárolókosarak nagyon ötletesek, minden apróság elfér benne.


Kis hercegnőknek. Pöttyös ágynemű, színes virágos ágytakaró, meseszép.



Ez a 2 ágynemű is csodálatos, egyedi. Gyerekszobákba tökéletes, de még én is szívesen belebújnék :)

Remélem tetszett a bejegyzésem, estére szép álmokat kívánok, egy gyönyörű ágyneműben.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése