2012. augusztus 19., vasárnap

Tárolódoboz saját kezűleg

Ma nagytakarítást végeztem. Lassan vége a nyárnak, aztán elhatároztam, hogy augusztus vége felé megcsinálok pár dolgot a lakásban, készülve az őszre. Természetesen beosztva a dolgokat, hiszen nem lehet mindent egyszerre. Értem én ezt a a fiókok, szekrények kitakarítására, rendszerezésére, őszi ruhák előszedésére, ablakpucolásra, nagyobb mosásokra, növények rendberakására... stb.

Szeretem, ha mindennek megvan a maga helye, ha rendszerezve vannak a dolgaink. Talán egy kicsit túlzásokba is esem, dehát ez vagyok én. :)
A tisztítószereket a mosogató alatti szekrényben tárolom, ahogy szerintem sokan mások, hiszen ez a legkézenfekvőbb hely nekik. A takarítószerek mellet szükségünk van szivacsokra, kefékre, törlőkendőkre, porolókra is. 

Arra gondoltam, hogy ezek ne csak úgy "szabadon" legyenek a szekrénybe, hiszen elég rendezetlenek tudnak lenni, hanem belerakom őket egy dobozba. Pont volt itthon egy, ami kiürült. Belepakoltam a dolgokat, aztán rájöttem, hogy ez nem tetszik nekem, valamit kellene vele csinálni.



Egy kicsit félbe is maradt a dolog, majd eszembe jutott, hogy van itthon még egy kis csomagolópapírom, azzal kellene bevonni és máris más lenne, mint egy bolti energiadobozos tároló. Elő is kerestem, aztán nekiláttam. Nem kell hozzá más, csak a papír, cellux és egy olló. Imádok ajándékokat csomagolni, mindig odafigyelek rá, hogy mutatós legyen, hiszen ezt látják meg először. Így ez a feladat sem esett a nehezemre.


El is készült, kb 15 percet vett igénybe és teljesen más lett az egész. Így már rámondhattam, hogy tetszik. :)


Bele is pakoltam a dolgokat, törlőkendők, kis kefék és szivacsok kerültek bele, amiket nagyobb mennyiségben megvettük és még nem használtuk őket.


Igazi nőcis tárolódoboz lett. :)


Mehetett is a helyére.




Egyszerűen elkészíthető, remélem Ti is ihletet kaptatok :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése