2012. július 30., hétfő

Amerikai cookies lépésről-lépésre

Egy kis változás történt, csak holnap reggel utazok haza a szüleimhez. Gondoltam ma sütök valamit, ugyanis imádok. Egy egyszerű, de nagyszerű sütire esett a választás az amerikai cookies-re. Nagyon finom ez a sütemény, és gyorsan megvan. Miközben készítettem csináltam képeket, így ti is láthatjátok, hogy mennyire egyszerű. :) 
Nézzétek csak....

Ha főzök vagy sütök, először mindig összeszedem a hozzávalókat, hogy ne kelljen értük rohangálni. Én 2 főre csináltam az adagot, de persze ha vendégeket vártok, ezt meg lehet duplázni. 


Amire szükség lesz: 
1 tábla étcsoki
1 teáskanál só
6 dkg margarin
20 dkg liszt
12,5 dkg kristálycukor
1 csomag vaníliás cukor 
2 tojás
1 teáskanál sütőpor


Ha összeszedtük a hozzávalókat, a csokoládét vágjuk apró darabokra.


Ezután mérjük ki a kristálycukrot.


Majd a margarinnal törjük össze. Én villával szoktam.



Ezután mehet bele a vaníliás cukor, valamint a 2 tojás. Keverjük össze.

Majd a többi hozzávaló is a tálba kerül: liszt, só, sütőpor.



Jöhet az összetört csoki is és kész van a tésztánk. :)


A tepsibe vágjunk sütőpapírt. Közben melegítsük fel a sütőt 160 fokra.


Vizes kiskanál segítségével helyezzünk kis kupacokat a tepsibe, majd lapítsuk el.


Kész is van, ezek nagyobb sütik lettek. De csinálhatunk kisebbet is, hogy ne kelljen 2 adagban kisütni.


Mehet a tepsibe. 160 fokon, kb 13 perc alatt megsül.


Sütés közben még növekszik erre figyeljünk. Távol rakjuk egymáshoz a kis kupacokat, hogy elférjenek.


Ha a széle már aranybarna, akkor kivehetjük. Rögtön szedjük le a sütőpapírról, ugyanis ráragadhat.


El is készült. Egészségetekre :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése