2012. július 29., vasárnap

Madárka

Ti szeretitek a madárkákat? Szerintem kevesen vannak, akik nemmel válaszolnának erre a kérdésemre. 
Én kertes házban nőttem fel, hatalmas kertünk volt. Délutánonként mindig kimentem és csak hallgattam őket, imádtam ahogy csicseregnek, nagyon megnyugtatóak számomra. Madáretetőnk is volt, és ha tehetitek Ti is csináljatok egyet a kertbe! Most már panel lakásban élek, nincs madáretetőnk, és kevesebbet is hallom őket csicseregni. De a lakásunkba is "bevihetjük" őket egy-két dekoráció segítségével. Természetesen a kettő nem ugyanaz.... :) De nagyon kedves és aranyos motívum az biztos. 

Hoztam pár ötletet, nézzétek csak .... :)


Madáretető a javából, gyönyörű. Igazi kis otthon. :)





Imádom ezeket a párnákat.


Egy kis függődísz, amit mi is el tudunk készíteni egy kis kézügyesség segítségével :)

 

Gyerekszobába nagyon aranyos ez a tapéta. Színes, de nem zsúfolt.


Virágba vízadagoló. Nagyon praktikus én imádom. A megfelelő vízmennyiséget juttatja a virágba.




Kerti partira, gyerekzsúrra az asztal dekorációja. Papír tányérok és poharak, 
és egy gyönyörű szalvéta.


A következő termékeket az IKEA-ban is megtaláljátok:


Madárkás méteráru. Itt párnát csináltak belőle, mi pedig függönyt, ami a nappalinkban található.
Tálca.


Szalvéták többféle mintában.



Madárkák az otthonunkban:


Függődísz az erkélyen.


Hozzá illő virág pick.


Dekor függöny a nappaliban.


Asztalterítő a konyhában.

Remélem kedvet kaptatok hozzá és ha tehetitek hallgassátok a csicsergésüket a kertben, kapcsolódjatok ki. És az otthonotokba is vigyetek be egy két aranyos dekorációt. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése