2012. július 23., hétfő

A romantikus pavilon

Hogy álltok a pavilonokkal? Én imádom őket, hiszen részben fedettek, részben pedig nyitottak. Egy esős, nyári napon vagy tűző napsütésben is a kertbe lehetünk, anélkül, hogy leégnénk, vagy eláznánk. Romantikus stílusban épült pavilonról hoztam Nektek képeket. Amikor megláttam, nem hittem a szememnek, eszméletlenül gyönyörű. 

Gazebos különböző konferencia

Pavilon vagy nyári konyha? Szerintem 2in1 :) A fehér és rózsaszín színek romantikus hatást keltenek. 

Lysthuset mérkőzés ház

A pavilont a ház stílusában építették. Kíváncsi is lennék rá, biztos az is gyönyörű. A konyhabútort az IKEA-ban, a kerti bútort pedig a YISK-ben megtaláljátok. A növényeket fonott kosarakba, ládikókba ültették, ezáltal is növelve a dekoráció fényét és a romantikus hangulatot.

Romantikus pavilon

Olyan, mintha nem is kertben lennénk, hanem akár egy szobában. Látszik, hogy a házigazdának nagyon jó ízlése van, minden apró részletre odafigyel. A textilek összhangban vannak egymással, a bútorokkal. A fali polc gyönyörű, amit szintén romantikus dekorációkkal díszített. Mit szóltok a szívecskés fogasokhoz? Kedvenceim és itthon is láttam már egy-két boltban. :)


Ez a kép a kertben készült. A fán lóg ez a gyönyörű padocska, szintén romantikus stílusban. Egy kellemes nyári napon, kedvenc könyvünk társaságában, a lehető legjobb kikapcsolódás helyszíne lehet.


A  friss fűszernövények elengedhetetlenek a szabadtéri konyhához. Akár többfélét is ültethetünk egy kaspóba, vagy ládába, a lényeg, hogy tudjuk mi, micsoda. :)


Ne féljünk kísérletezni, és saját magunk dekorálni a kertünket. A képen is látható, hogy a nosztalgikus csendélet, képes kiemelni a romantikus hangulatot.

Remélem tetszett a képsorozat. Szép Napot Nektek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése