2012. augusztus 20., hétfő

Augusztus 20.: grillezés és tűzijáték

Ma, augusztus 20-án elég tartalmas kis délutánunk volt. Kezdődött tehát ott, hogy megkóstoltuk az ország tortáját (Szabolcsi almás máktorta), kicsit talán féltem tőle, hogy almás, ugyanis nem nagyon szeretem, de így a krémmel és a mákkal együtt tökéletes párosítás volt. :)


Ezután elnéztünk a városi ünnepség helyszínére. Tettünk egy sétát és jöttünk is haza, ugyanis grillezéshez készültünk. Panel lakásban élünk, de mégis van egy kis grillünk az erkélyen, amit imádunk. Nagyon hangulatos tud lenni a sütögetés. :)


Sül is a husika, ami magyaros pácot kapott.


Amíg a husi sült, megcsináltam hozzá a köretet: krumplipürét és tejfölös uborkasalátát.



Ezután következett a terítés. Az erkélyen kicsi asztalunk van, így azt általában reggelizésre, vagy ha könnyebb ételeket eszünk akkor használjuk. Ezért a nappaliban terítettem meg, a zöld szín dominált. :)



Kész is lett a vacsoránk, isteni volt. :) 


Vacsora után egy kis szieszta és kutyasétáltatás, aztán készülődtünk a tűzijátékra. Úgy döntöttünk, hogy biciklivel megyünk a helyszínre, ezért be is pakoltam a kis biciklis kosárkámba. Egy plédecske, 1-1 pulcsi és természetesen gumicukor került bele. 


A tűzijátékról képet nem csináltam, de szép volt nagyon, nekem mindig emlékezetes volt az augusztus 20.-i, hiszen másnap van a születésnapom. :) Még kislány voltam, azt hittem nekem szól ez az egész. :)))

Jó éjszakát Nektek!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése