2012. augusztus 10., péntek

Délutáni kávézgatás

Biztosan ismeri mindenki azt az érzést, amikor egy fárasztó, tartalmas nap után, vagy munkából hazatérve elálmosodik. Valahogy én is így éreztem, aztán ilyenkor mindig megiszok egy cappuccino-t, ugyanis a kávét nem szeretem, és új erőre is kapok. :)
Imádom a bögréket, szinte minden formában, mintával, színben lehet őket kapni. Nekünk is van sok, néha el is mosolyodunk a párommal, hogy minek van ennyi 2 főre :) De fő a változatosság :)

Csináltam is egy képet az elkészült cappuccinomról. A bögrék mellett a szalvéták is a kedvenceim, abból is akad nálunk sok, hiszen nagyon feltudja dobni a terítéket, stílust adhat neki.


A szalvétát az OBI-ban vettük, a bögre pedig IKEA-s. A cappuccinomról természetesen nem hiányozhat a színes cukorka, valamint a fahéj. :)

A díszítés nem ilyen lett, de rajta vagyok a témán, majd talán legközelebb. :)))))))


Találtam pár kedves bögrét, csészét, ami megtetszett nekem, és majd talán bővül egy-két darabbal a készlet:

Madárkás szett. Délutáni beszélgetés a csajokkal, egy kávé mellett, rögtön ez jutott eszembe róla.


Rózsás szépségek:
 
Sütizés mellé :)


Rengeteg mintában megtalálható, nem győztem válogatni, szebbnél szebbek, ötletesebbnél- ötletesebbek, ajándéknak is tökéletesek. 

  

  

  






További szép délutánt, lassan már estét Nektek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése