2012. augusztus 6., hétfő

Hazaértem

Itt vagyok újra. :) Nagyon jól éreztem magam a szüleimnél, nagyszüleimnél és a barátnőimmel. Sajnos ritkán látom őket, hiszen nagyon messze laknak tőlünk. Messzire eljöttem, de az én döntésem volt, talán itt jobb. :) Sajnos nem volt időm, hogy írjak Nektek. Ott éltem 20 éves kormomig, ott nőttem fel, így nagyra nőtt a "csapat", próbáltam mindenkivel eltölteni egy kis időt. 
Jó volt látni a húgomat, talán ő hiányzik a legjobban. Sokat szoktunk beszélgetni még így is, hogy távol vagyunk. De személyesen azért sokkal másabb. Nagyon büszke vagyok Rá. :)
A nagymamámmal nagyon jó a kapcsolatom, mondhatni úgy, hogy ritka az ilyen. Nekem Ő a 2. anyukám. Talán ez azért is van így, mert apa nagyon sokáig külföldön dolgozott még kicsik voltunk a húgommal és én nagyon sokat voltam mamánál, ő vitt még óvodába is.  Mindent megbeszélünk, tudom, hogy Rá mindig számíthatok. Csak ezt a búcsúzkodást nem szeretem, mindig elérzékenyül. :)
Természetesen a csajokkal a "traccsparti" sem hiányozhatott. Van mit mesélni bőven ilyenkor. :) 


Repült az idő, de a párom és a kiskutyám már nagyon hiányzott, vágytam azért haza. Hiszen tudja mindenki:
 "Mindenhol jó, de a legjobb otthon." 
Nekem már ez itt van. :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése