2012. augusztus 6., hétfő

Biciklire fel

Ti szerettek biciklizni? Én imádok, talán ez az a sport ami a legközelebb áll hozzám :) Mozoghatunk és közben figyelhetjük a gyönyörű tájat. Mi a párommal ha tehetjük minden este elmegyünk egy órácskára. De természetesen a hosszabb túrák sem akadályok. Tökéletes kikapcsolódás.
Amikor hazaértem hatalmas meglepetésben volt részem. Közeleg a születésnapom és egy új bicikli várt rám a nappaliban. Hihetetlenül örültem neki, nem is számítottam rá. Ugyanolyan biciklink lett így a párommal csak férfi meg női változatban. Természetesen estefele fel is avattuk. :) Elöl van rajta egy kosárka ami levehető, így a boltba is be tudom magammal vinni, ma délelőtt azzal mentem  vásárolni, imádom. :)

Itt is van, a kép a Duna parton készült. Általában itt szoktunk biciklizni. Imádjuk, hiszen gyönyörű a táj. Természetesen nem hagyhattam ki, hogy a bicikli színéhez öltözzek. :)


A témával kapcsolatban és a blogomhoz illően hoztam egy-két bicikliről képeket. Talán egy kicsit másképp. Dekorációként szeretném bemutatni nektek, hiszen az is lehet ám. :) Nem is gondolná az ember. A régi bicikliket tehát ne dobjuk ki, akár virágtartót is készíthetünk belőle a kertbe. Nézzétek csak.... :)













Szerintem igazán egyedi darab ez a biciklis óra. 


Gyerekszobába el tudnám képzelni ezt a falmatricát. :)


Édes kis kosárka a biciklizni szerető kislányoknak. Biztosan szívesen pakolnák bele a csecsebecséiket. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése