2012. szeptember 28., péntek

Virslis-sajtos kiflik

Már megint egy receptet hoztam Nektek. Nagyon szeretek a konyhába tenni venni, és rájöttem, hogy a lakberendezés mellett a sütés-főzés témáról is szívesen írok, fotózgatok egy-egy fogás elkészítése közben, osztom meg veletek tapasztalataimat. 
Ma virslis-sajtos kifliket készítettem délutánra egy kis nasinak. Kb. 10 perc alatt elfogyott, és csak 2-en voltunk rá :). Majd elmentünk a Tökfesztiválra, ahol nagyon jó fotókat készítettem, de azt majd holnap.....

......Térjünk vissza a kiflikre. Csak ajánlani tudom mindenkinek, nagyon finom falatkák, sokféleképpen lehet variálni, különböző feltétekkel édes, vagy sós változatban. 
Én virslis-sajtosat csináltam, aminek a tésztája leveles tészta, melyet a Lidli-ben vásároltunk. 
Jöjjön is a recept..... :)

Hozzávalók:
Fagyasztott leveles tészta
Egy kis liszt a nyújtáshoz
Virsli
Reszelt sajt
Kis margarin
1 tojás a kenéshez

Elkészítés:
A leveles tésztát kiolvasszuk, minimum 1 óra kell neki. 
Majd kinyújtjuk kör alakúra.
Ha nem szabályos, vágjuk le a széleit.
Először félbe, majd megint félbe.... és így tovább, összesen 16 cikkre vágjuk.
Ezután mehet bele a "töltelék".
Vékonyabb virsliket használjunk, amiket 4 részre vágunk.
Minden háromszögbe kerül így 1/4 virsli, egy kis reszelt sajt, és egy kicsi margarin.
Ha ez megvan, kapcsoljuk be a sütőt 180 fokra.
Majd tekerjük fel a háromszögeket, amiből kis kiflik lesznek, a széleit nyomjuk össze, hogy ne jöjjön ki belőlük a sajt, tűzzük össze fogpiszkálóval. A képen láthatjátok is a menetét. :)
Helyezzük őket sütőpapírral bélelt tepsibe, kenjük meg a tetejüket tojással, szórjunk még rá egy pici sajtos és már sülhetnek is :)
20 perc alatt kb meg is sülnek. 
Melegen a legfinomabb, ketchuppal, majonézzel, mustárral tálalva.
Jó étvágyat! :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése