2012. szeptember 16., vasárnap

2 hónapja Veletek

2 hónapja nyitotta meg kapuit a blogom. 2 hónapja döntöttem úgy, hogy csinálok valamit, ami engem jellemez, amit én szeretek és amiben kitudom fejezni magam. Az elején kicsit tartottam tőle, de mostanra már nagyon fontos számomra ez az egész, úgymond a hobbimmá vált.
Örülök neki, hogy itt vagytok velem és olvastok. Örülök és büszke vagyok rá, hogy ebben a két hónapban több, mint 5200-an látogattatok meg, a világ minden tájáról. Remélem, hogy a továbbiakban ez a tábor csak gyarapodni fog.
Sok minden van még a perselyemben, amit meg szeretnék majd veletek osztani. Imádom ezeket a lakberendezős, dekorációs képeket, hiszen rengeteg ötletet meríthetünk belőlük, hogyan is tegyük még otthonosabbá, kényelmesebbé otthonunkat. És amit mindig tartsatok a szemetek előtt: Ne féljetek álmodni és tervezni, mert csak akarat  és elhatározás kell hozzá és teljesül. :)




1 megjegyzés:

  1. Most találtam meg a blogodat, mindjárt meg is ragadom az alkalmat, és gratulálok a 2 hónaphoz, nagyon tartalmas 2 hónap! További sok sikert kívánok!
    Ui. fel is iratkozom rendszeres olvasónak:)

    VálaszTörlés