2012. szeptember 6., csütörtök

Ősz, az otthonunkban

Korábbi bejegyzésemben írtam már az őszi dekorációkról, valamint azt is elárultam, hogy én is készítettem egy párat a lakásunkba. Egy-két dekorációval be lehet így vinni az évszakot az otthonunkba. 

Meg is mutatom őket Nektek. :)

Alapanyagként potpourrit használtam, ugyanis őszi színekben tökéletes dekoráció. A képen is láthatjátok, egyszerű kis mécsestartó teletöltve potpourrival majd egy kis teamécses a tetejére. Isteni sárgadinnye illata van. :)


A dohányzóasztal közepére került ez az őszi "tálacska".



A konyhaasztalra is készítettem egyet.


Szárított virág egy hosszú nyakú vázába, konyhapultra.


Hálószoba dekorációja következik. Fa tálkára ismét potpourri, egy mutatós virággal a közepén.



A minap vásároltuk ezt a kis madáretetőt. Mivel panel lakásban élünk, így a hálószobánk dekorációja lett, első látásra szerelem. :)


Homok, gyertyák, kis gombák, egy pár szárított virág és kész is.


Kis komódunk, a hálószobában, összkép.


Egy szlovákiai üzletben találtunk rá erre a virágtartó ládára, nagyon egyedi, imádjuk. Konyha ablakba került.


Egy kis összkép a konyhában. :)


Ti is készíthettek saját dekorációkat, láthatjátok, hogy csak egy kis kreativitás kell hozzá. :)

Hogy tetszett a bejegyzésem? Ti csináltatok már az otthonotokba őszi dekorációkat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése