2012. szeptember 23., vasárnap

Egy kis ősz a konyhánkban

Ahogy már említettem nem lehet megunni az őszi dekorációkat. Mindig meglát az ember valamit, amitől megjön a kedve. Ismét készítettem én is egy pár őszi dekorációt, ugyanis a párom szüleinél voltunk ma és nagyon jó kis alapanyagokat kaptam. 
Ma a konyhába készítettem belőlük egy-két újdonságot, holnap jön a többi. :) 
Itt is vannak a képek....


Egy kis kosárkára volt csak szükség, amit megtöltöttem mindenféle jóval amit kaptam. Egy kis széna a nyuszitól, egy mutatós tök, amire egy masnit kötöttem, valamint egy pár madárberkenye bogyó és kész is az őszi kosárka.


Az ablakpárkányra még egy kis kukorica is került.


Egy pici üveg tálkába került egy pár gesztenye, bogyó és masni. 


A kosaras kompozícióm nagyon a szívemhez nőtt, így csináltam róla még egy pár képet :)




Maradt még egy pár alapanyag, majd holnap folytatom a többit :)
A konyhánk már kipipálva :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése